Inicio Actualidad Protecció Civil prova aquest dijous, 14 de setembre, el sistema d’alertes a...

Protecció Civil prova aquest dijous, 14 de setembre, el sistema d’alertes a mòbils

 Aquest dijous, 14 de setembre, Protecció Civil assajarà el sistema d’alarmes a telèfons mòbils en l’àrea de Barcelona. El missatge el rebran uns cinc milions de persones. Per a evitar que la población s’espanti –el so de l’alarma és estrident– i, sobretot, perquè el missatge arribi al 100% del potencial de població, des del Govern han posat tots els esforços per a explicar com preparar als mòbils per a assegurar que es rep l’avís i detallar en què consistirà aquesta prova.

Per a un millor seguiment i valoració, l’enviament es realitzarà per sectors geogràfics en diferents hores al llarg del matí. A les 10.00 hores s’enviarà el missatge d’alerta als mòbils al Vallès Oriental, Maresme, Sant Adrià de Besòs, Badalona i Santa Coloma de Gramenet; a les 11.00 hores a Barcelona; a les 12.00 hores al Vallès Occidental; i a les 13.00 hores al Baix Llobregat i a L’Hospitalet de Llobregat.

READ  Estiu al Pati, esport per als joves als patis de centres escolars

Tots els mòbils que estiguin en la zona, encara que siguin persones que estiguin de pas per carretera o ferrocarril com poden ser transportistes o turistes, haurien de rebre el sms. Concretament, el missatge que rebran serà el següent: ‘Prova d’alerta de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya. No telefonis al 112, és una prova. En una emergència real rebries instruccions per a protegir-te’. El missatge s’enviarà en català, castellà i anglès.

El ‘conseller’ d’Interior, Joan Ignasi Elena, ha utilitzat el seu propi compte d’Instagram per a comptar gràficament i de manera senzilla com serà aquest assaig d’emergència.


- Te recomendamos -
Artículo anteriorISDIN se suma a la Copa América de vela para destacar la importancia de la fotoprotección
Artículo siguienteL’Ajuntament mobilitza 5.000 euros del fons d’emergències per donar suport a la població del Marroc afectada pel terratrèmol
Foto del avatar
Equipo de la redacción central de EditorialOn. Somos muchos, de sitios muy distintos y vivimos por y para la información.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor escriba su comentario!
Por favor escriba su nombre aquí