Inicio Actualidad Primer control de la qualitat de l’aigua de la platja: excel·lent

Primer control de la qualitat de l’aigua de la platja: excel·lent

Esteu aquí

Cada 15 dies, l’Agència Catalana de l’Aigua realitzarà aquestes analítiques per comprovar el bon estat i salubritat de les aigües del nostre litoral.

divendres, 17 juny, 2022 – 13:30


D’acord amb els criteris de la Directiva Europea 2006/7/CE, l’analítica realitzada a l’aigua de la platja de la ciutat conclou que la seva qualitat és excel·lent. La presència de contaminants microbiològics és pràcticament nul·la i la temperatura de l’aigua se situa actualment en els 21,3ºC.  Es tracta d’un control que es fa quinzenalment durant la temporada de bany per assegurar el seu bon estat i salubritat.


- Te recomendamos -
Artículo anteriorL’alcalde Mijoler i el president del Prat Empresarial aborden com impulsar els polígons industrials i l’economia i ocupació locals
Artículo siguienteEl món dels videojocs culmina amb una exposició a Jardins de la Pau
Equipo de la redacción central de EditorialOn. Somos muchos, de sitios muy distintos.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor escriba su comentario!
Por favor escriba su nombre aquí